Tuotteiden palautusoikeus 14 vrk
Meillä voit tehdä ostoksia huoletta, sillä tarjoamme kaikille myymillemme tuotteille 14 vuorokauden palautusoikeuden!!!
Jos tuote ei vastaa odotuksiasi tai siinä on selkeä vika, voit palauttaa sen helposti. Palautusprosessin aloittaminen on helppoa – ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai seuraa tilauksen mukana toimitettuja palautusohjeita. Mahdolliset palautuskustannukset tarkentuvat tilauskohtaisesti, mutta autamme sinua mielellämme kaikissa kysymyksissä!
Palautusehdot
Peruuttamisoikeus
Partaäijät Oy / nettikirppu.fi -verkkokaupasta tehdyillä tilauksilla on aina 14 päivän palautusoikeus, joka lasketaan alkavaksi toimituksen vastaanottopäivästä. Palautusoikeus on ehdoton, eli palautus täytyy tehdä määräajan puitteissa. Mikäli määräajan viimeinen päivä osuu viikonlopulle tai pyhäpäivälle, palautusilmoituksen voi tehdä seuraavana arkipäivänä.
Palautukset ovat asiakkaalle maksullisia.
Jos haluat palauttaa tuotteen, ilmoita siitä sähköpostitse 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen info@nettikirppu.fi
. Viestiin tulee sisällyttää oma nimi, tilausnumero, palautettavat tuotteet sekä syy palautukseen. Palautuksen syyn kertominen auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautus on hyväksytty. Palautuksen voi lähettää valitsemallasi kuljetustavalla, esimerkiksi Postin tai Matkahuollon kautta, asiakkaan omalla kustannuksella. Yleensä edullisin vaihtoehto on maksaa lähetys etukäteen palveluntarjoajan verkkosivuilla tai sovelluksessa. Tarvittaessa palautuksen voi lähettää myös niin, että kustannukset vähennetään hyvityksestä.
Palautuslähetykseen on merkittävä omien yhteystietojesi lisäksi seuraavat vastaanottajan tiedot:
Partaäijät Oy / nettikirppu.fi
Pitkänkoskentie 104c
72400 Pielavesi
0440701007
Paketti voidaan toimittaa noudettavaksi seuraaviin pisteisiin:
- Posti: toimipisteet ja automaatit, Pielavesi
- Matkahuolto: toimipisteet ja automaatit, Pielavesi
Tuotteet tulee pakata huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseen (jos se on käyttökelpoinen), tai muuhun kuljetuksen kestävään pakkaukseen. Pakkaamisen vastuusta vastaa lähettäjä.
Palautuksen ehdot
- Jos palautat vain osan tilauksen tuotteista, hyvitämme ainoastaan palautettujen tuotteiden hinnan, ei toimituskuluja.
- Jos tilaus sisälsi ilmaisen toimituksen, mutta palautuksen jälkeen tilauksen arvo jää alle ilmaisen toimituksen rajan, vähennämme palautettavasta summasta toimituskulut (7,90 €).
- Mikäli asiakas on valinnut toimitustavaksi jonkin muun kuin edullisimman vaihtoehdon (esim. kotiinkuljetuksen), näistä aiheutuneita lisäkuluja ei hyvitetä.
Hyvitys maksetaan 14 arkipäivän kuluessa siitä, kun palautus on vastaanotettu ja tuote todettu myyntikuntoiseksi. Hyvitys suoritetaan aina sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt tilausta tehdessä.
Palautettavan tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin se oli toimitettaessa. Tuotetta ei saa käyttää, pestä tai muokata. Jos tuote ei ole palautettaessa myyntikelpoinen, pidätämme oikeuden olla palauttamatta summaa kokonaan tai osittain.
Lunastamaton paketti
Tilauksen noutamatta jättäminen ei vastaa peruutusta. Lunastamattomasta paketista peritään 20 € käsittelymaksu, joka vähennetään palautettavasta summasta.
Reklamaatiot
Koska valikoimamme koostuu yksittäisistä käytetyistä tuotteista, voi niissä esiintyä pieniä virheitä tai mittapoikkeamia. Tarkistamme tuotteet ennen myyntiä ja kerromme mahdolliset viat sekä mitat tuotetiedoissa.
Jos tuotteessa ilmenee virhe, jota ei ole mainittu tuotekuvauksessa, voit tehdä reklamaation lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@nettikirppu.fi
. Liitä mukaan kuva tuotteesta ja virheestä. Reklamaatio tulee tehdä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Huomioithan, että tuotetiedoissa mainitut viat eivät oikeuta reklamaatioon.
Ongelmatilanteet
Jos tilauksesi ei vastaa tilaustasi, tuote katoaa kuljetuksessa tai saapuu vaurioituneena, ilmoita asiasta 14 päivän sisällä osoitteeseen info@nettikirppu.fi
.
Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, voit kieltäytyä sen vastaanottamisesta Postin toimipisteessä. Tee tällöin heti vahinkoilmoitus Postille ja ota yhteyttä myös asiakaspalveluumme.